خودرو حامل بیش از یک هزار عدد قرص غیرمجاز در بندرعباس توقیف شد 



جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف یک دستگاه سواری پژو 405 حامل یک هزار و 728 عدد قرص غیرمجاز تقویت کننده مو به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان بندر عباس خبر داد. 
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مهرداد مشوق»، جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران کلانتری 13 بندر عباس  با انجام اقدامات اطلاعاتی از تخلیه بار قاچاق در سواحل این شهرستان مطلع  و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی افزود: اکیپی از عوامل عملیات آن یگان به صورت پوششی در محل مستقر که  یک فروند قایق حامل کالای قاچاق در نزدیکی ساحل و چندین دستگاه خودروی سواری نیز در کنار ساحل آماده بارگیری بوده را شناسایی که سریعا جهت توقیف قایق اقدام که به محض روئیت مأمورین قایق به سمت دریا و خودروها نیز از محل متواری و یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای که قبل از متواری شدن قایق موفق به بارگیری شده بود به صورت غافلگیرانه و دریک فرصت مناسب  متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره دستگیری یک نفر از راننده خودرو، گفت: در بازرسی از خودروی متهم تعداد  حامل یک هزار و 728 عدد قرص غیرمجاز تقویت کننده مو قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.
اين مقام انتظامي در پایان با اعلام اينكه پليس به صورت شبانه‌روزي براي برقراري نظم و امنيت تلاش مي‌كند افزود: مركز فوريت‌هاي پليسي 110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات مردم در خصوص شناسايي و برخورد با مجرمان است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها